Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Maaike

Omdat er een telefoonnummer uit de regio (0113) op de website stond dachten wij met een uitvaartondernemer te maken te hebben die in onze regio bekend was. Dit bleek echter niet het geval. Het gevolg was dat de uitvaartverzorger geen ervaring en ideeën had m.b.t. een mooie plaats voor het afscheid en de condoleance en een goede bloemist in de regio. We hebben daardoor veel zelf uit moeten zoeken en regelen. Dit was een vervelende ervaring.
Ook tijdens de dag zelf ging het een en ander mis: een rouwauto die al bij het rouwcentrum vertrekt zonder op de (2!) volgauto's te letten zodat er andere auto's tussen de 1e en 2e volgauto's rijden en een rouwauto die niet op de afgesproken plaats op de kist wacht na de dienst in de kerk.
Dit kwam amateuristisch over.
Er is naderhand met Meride tweemaal een telefonisch gesprek geweest waarin zij aangaven dat ze het heel vervelend vinden dat wij dit ervaren hebben en zij hebben hun excuses aangeboden en ook financieel enige compensatie gegeven. Deze gesprekken waren prettig en er werd geluisterd naar mijn uitleg.
Desalniettemin zal ik een eventuele volgende keer niet meer met deze organisatie in zee gaan.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

kennis, ervaring en ondersteuning

Score voor Meride: 1/5