Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

J-Sports

Ik ben nu vanaf 30 oktober klant van jullie en heb al 3 facturen moeten betalen.
Er was een miscommunicatie dat septemberfactuur betaald most worden.
Jullie geven de mensen 30 dagen tijd om te betalen maar sturen na 2 / 3 weken herinnering .
Daardoor liep het mis en kruisde de enen factuur de ander.
Ik heb nu al 2weken geen service gehad en moet nu voor extra ophalen 22 euro ex b.tw betalen.
Dit vind ik belachelijk en ik geef hierbij dus geen goede kritiek.
Sorry !

Met vriendelijke groet

John Rooseman
J-Sports

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste heer Rooseman,
Bedankt voor uw beoordeling.
U heeft als start datum van uw abonnement 30 augustus gekozen. Per 1 september is de facturatie gestart. U maakt immers sinds deze periode gebruik van onze dienstverlening. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen, helaas hebben wij uw betaling niet tijdig mogen ontvangen en hebben wij u na 35 dagen een eerste betalingsherinnering gezonden. Hierin wijzen wij u ook op het feit van een mogelijke Service Stop indien uw betaling niet binnen 5 werkdagen is gedaan. Uiteindelijk hebben wij een 2e betalingsherinnering moeten e-mailen, op dit moment gaat uw abonnement op een tijdelijke service stop. Zodra wij uw betalingen hebben ontvangen is deze Stop direct opgeheven. Gemiste ledigingen door een Service Stop worden niet ingehaald. Dit vermelden wij ook in de betalingsherinneringen. Mocht er in de toekomst enige verwarring ontstaan horen wij dit graag van u zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, MKB-afval.

Score voor MKB-Afval.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: