Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Happy Garden

Zeer slecht! Vermogen om te komen tot een oplossing wanneer er een probleem is ontstaan door toedoen van MKB Afval ontbreekt.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer slecht! Per mail kondigen ze aan ivm de feestdgen dat ze de gebruikelijke maandag (2e paasdag) niet komen ledigen en dus aanbieden om de zaterdag ervoor te komen. Resultaat, geen lediging. Nu zitten wij met een overvolle container welk dus nu over 1 week pas wordt geledigd. Na contact opgenomen te hebben, zegt de dame dat ze ons niet kan helpen en 1 maal creditering kan aanbieden. Ja, hehe! Die creditering is vanzelfsprekend… wil je nog gaan factureren voor een service wat niet verleend is?? In tussen denken ze niet met de klant mee, waar we nu het afval voor komende week kwijt moeten. Ze biedt weliswaar 2 ledigingen aan voor volgende week, maar als container vol is, is het vol! Absurpt gewoon, niet klantgericht! Conclusie, klant is de dupe van hun slechte communicatie. Ongelooflijk!!!!

Meer oplossingsgericht handelen en voornamelijk in de schoenen van de klanten staan!! ipv zeggen! JA, Sorry! kan ik niks aan doen. Terwijl het overduidelijk aan MKB Afval of hen partners liggen.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Wij begrijpen uw situatie en vinden het erg vervelend dat u het afval niet kwijt kon. Onze excuses hiervoor.
In tegenstelling tot sommige andere afvalinzamelaars halen wij inderdaad de routes in die op feestdagen vallen. Helaas is dat bij u mis gegaan en heeft u te laat de vervangende datum ontvangen.
Om u tegemoet te komen hebben wij u aangeboden het extra afval kosteloos mee te nemen èn hebben wij u aangeboden de lediging te crediteren.
Wij hopen in de toekomst u eerder van een vervangende ledigingsdag te kunnen voorzien.
Team MKB-afval.

Score voor MKB-Afval.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: