Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Trimsalon Happy Tail

Slecht, van de 3 maanden is hij 1x geleegd op tijd en de 2 andere maanden ben ik bezig om contact te leggen om hem geleegd te krijgen. Waarbij ik antwoorden krijg hij stond niet aan de straat. En hij staat dan al vanaf dinsdagavond 23.00 aan de weg. En de laatste keer wacht ik nog steeds op antwoordt waarom hij niet is geleegd. Hij is vrijdag geleegd maar dit zijn geen afspraken. Personeel die aangeeft we mailen en bellen terug maar dat gebeurd gewoon niet. En alles komt door Corona, als ik bel krijg ik iemand zijn prive vm?.. ik snap dat mensen thuis werken en dat is goed, maar het is amateuristisch en ik niet moet zeuren want jullie hebben het druk!! Ik heb ook een bedrijf en ben dan 3 dagen bezig om mijn container geleegd te krijgen. Wij zitten er over na te denken om met jullie te stoppen.. Doe wat je zegt en zeg wat je doet.. dat moet de regel zijn..

Beschrijf hier uw ervaring

Slecht, geen terugkoppeling.. als ik vrijdag geen contact had gezicht wist ik niet dat hij als nog geleegd zou worden ipv woensdag.. en ja we hebben het druk hoor!!!

Doe wat je zegt en zeg wat je doet.. en geen prive vm op de zaak, dat kan niet.. en klant vriendelijk doet wonderen.. en niet mee gaan als je klant wil stoppen..

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Wij betreuren hoe het bij u is gelopen. De chauffeur gaf aan dat hij de rolcontainer niet aangeboden heeft zien staan. U geeft aan dat u de rolcontainer een avond van te voren buiten had gezet. Het is voor ons erg lastig hierin één duidelijke lijn te trekken, maar hebben de lediging alsnog kosteloos voor u ingehaald. Inmiddels is uw rolcontainer geledigd, daar zijn wij blij om.
In deze Corona Crisis doen wij onze uiterste best onze klanten te woord te staan. Het is op dit moment ontzettend druk waardoor de reactie soms iets langer op zich kan laten wachten. U ontvangt in ieder geval dezelfde dag nog antwoord van ons. U bent de afgelopen dagen elke dag minstens 5 x per dag online geweest op onze chat waarbij wij meerdere malen hebben aangegeven uw situatie vervelend te vinden, maar dat wij in afwachting waren van een antwoord van de inzamelaar. Op het moment dat dit antwoord binnen was, hebben wij u hierover geïnformeerd en is de container alsnog geledigd.
Wij hopen dat u ons de tijd gunt de zaken correct uit te zoeken en u daarna een volledig antwoord te kunnen geven en zien alsnog uit naar een fijne samenwerking.
Met vriendelijke groet, Team MKB-afval.nl

Score voor MKB-Afval.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: