Maarten Bruggeman

De aflevering van de nieuwe auto zie ik niet los van het inleveren van de oude auto. Deze service is ronduit slecht. De Tesla Y moest ik in Tilburg ophalen. Hiervoor heb ik iemand moeten vragen mee te rijden om daarna mijn oude auto mee terug te nemen. Het inleveren kon namelijk niet gecombineerd worden. Ik ben dus 1 dagdeel voor 2 personen bezig geweest om naar Tilburg te komen de Tesla Y op te halen en terug te rijden. Vervolgens kon de Tesla 3 niet op dezelfde dag worden ingenomen. De partij die inspecteert, geeft geen tijdstip. Je moet zorgen dat je dus een hele dag op 1 locatie bent. Dan is het daarna wachten tot een tweede partij komt om de auto op te halen. Erg vervelend als je afspraken/meetings hebt waar je uit moet omdat iemand je auto komt inspecteren en het dus niet goed vooraf kan aangeven. Ik hier over al met Glenn Pools gesproken. Met zijn snelle handelen is er nu een service om de auto in het vervolg op te halen bij Tesla en af te leveren op kantoor met direct de inname van de oude auto. Fijn dat de oude Autoplanning service hiermee weer is her geïntroduceerd.

Score voor MKB Lease | Zakelijke lease: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Evaluatie levering leaseauto