Nikki

De levering was snel en het was netjes verpakt. Wat ik erg jammer vond is dat de sticker niet alleen uit tientallen minuscule deeltjes bestond, maar ook niet overeen kwam met de getoonde productafbeelding. De kwaliteit is significant slechter dan de productomschrijving, afbeelding en prijs doen vermoeden.

De omschrijving in de verpakking bij de sticker was in gebrekkig Engels met taalfouten, wat me aan het twijfelen bracht over de herkomst. Wat blijkt: te koop bij Ali Express voor €17,- , Ik heb €44,95 betaald. Dit vind ik echt ontzettend jammer, en daarom deze slechte beoordeling.

Het eindresultaat is overigens met wat knutselwerk prima geworden, dus mijn advies: koop een goedkope sticker bij Ali, dan is de prijs/kwaliteit verhouding dikke prima en krijg je wat je verwacht! Koop alleen hier als je het nergens anders kunt krijgen.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste Nikki,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het erg spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Ook vinden wij het erg jammer dat we dit op deze manier ervaren.
Helaas is het zo dat er een heleboel (namaak) producten te koop zijn op de Chinese markt. Dit wil echter niet zeggen dat wij dezelfde producten/ kwaliteit aanbieden. Wij vinden het jammer dat u niet aangeeft wat u kwalitatief niet goed vindt. Wij staan altijd open voor verbetering. De vinylstickers zijn dun, maar dit moet juist om een mooi resultaat te bereiken. De sticker is dan gelijk met de muur en men ziet amper dat het een sticker is. Omdat ze dun zijn worden ze met transferfolie aangebracht. Hierdoor scheuren ze niet. De sticker bestaat inderdaad uit allemaal losse onderdelen, zo kunt u de muursticker nog naar eigen creativiteit indelen. Ook is het onmogelijk om zo een grote sticker in 1 geheel netjes op de muur te krijgen.
Wij zijn blij om te horen dat het eindresultaat toch mooi is geworden.
Indien wij nog iets kunnen betekenen dan horen wij dat graag.
Maura van Veghel
Muurstickers&zo

Score voor Muurstickersenzo: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Muursticker Koala en takken