Pma van leersum

Vandaag na vrij snelle levering bestelling onvolledig ontvangen. Geen pakbon of iets dergelijks in het pakketje om eventuele na levering of bestelling of melding via mail.

Wel mooie stickers, maar dat maakt de geleden schade niet goed.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent over de levering van uw producten. Wij hebben uw bestelling vanuit 2 magazijnen verstuurd. Via een bericht hebben wij dit laten weten. Een pakje werd met de pakketpost gestuurd. De andere sticker werd met de brievenbuspost geleverd. Wellicht heeft u dit bericht gemist of is het in uw spam terecht gekomen. U heeft meteen nadat u het pakketje met de post heeft ontvangen deze review geschreven. Wellicht had u eerst even contact met ons op kunnen nemen. Wij hadden het u graag uitgelegd. U stelt nu dat u schade heeft geleden omdat er een sticker niet in het pakje zat. Wij hebben een aantal keren contact met u opgenomen. Helaas krijgen wij helemaal geen bericht/gehoor. Wij gaan er dan ook van uit dat u de andere sticker gewoon netjes met de brievenbuspost is geleverd. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn dan kunt u altijd nog contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.
Muurstickers&zo

Score voor Muurstickersenzo: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Glow in the dark muurstickers