Kim

Slecht, zwaar teleurgesteld

De proefdruk aanhouden in alle punten, niet opeens de papiersoort /kleur veranderen!

Leveren wat er in de proefdruk staar en niet opeens papiersoort/kleur veranderen!

Reactie MyCards.nl:

Beste Kim,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt ons dat je niet tevreden bent over de ontvangen kaartjes.
We hebben elkaar telefonisch en per e-mail al gesproken en bij deze contactmomenten hebben we al besproken wat de oorzaak is van de verschillen tussen je proefdruk en je definitieve bestelling.
Uiteraard leg ik deze graag hier nogmaals aan je uit.
Bij het bestellen van je kaartje(s), of dat nou een proefdruk is of een definitieve bestelling, kom je in het bestelproces altijd de vraag tegen op welke papiersoort je de kaart(jes) wilt drukken. Dit is een optie die nergens opgeslagen wordt en dus altijd opnieuw aan je gevraagd wordt. Omdat je bij je proefdruk van ons ook altijd een proefset ontvangt van alle andere mogelijke papiersoorten, vragen wij bij elke bestelling weer opnieuw naar de gewenste papiersoort omdat de voorkeur, na het ontvangen van je proefdruk en ons proefsetje, kan veranderen.
Bij het opslaan van je ontwerp in je Eigen collectie sla je uitsluitend het ontwerp op. Je hebt dan op geen enkel moment gekozen voor een papiersoort of zelfs een formaat. Deze vragen krijg je pas bij het bestellen.
Toen jij je definitieve bestelling hebt geplaatst, heb je de standaard papiersoort gekozen die voor het door jou gekozen ontwerp door ons wordt geadviseerd. Bij je bestelling voor een proefdruk had je wel een andere papiersoort gekozen dan de door ons geadviseerde papiersoort. Om die reden wijkt je definitieve bestelling af van je bestelde proefdruk. Het kleurverschil heeft dus te maken met het feit dat je verschillende papiersoorten heb gekozen.
Het spijt ons dat het niet duidelijk voor je is geweest dat bij de vraag "Kies je papiersoort" door jou nog een keuze gemaakt moest worden voor de gewenste papiersoort.
Omdat wij het erg vervelend voor je vinden, hebben we je een voorstel gedaan om tegen een gereduceerd tarief de kaartjes opnieuw voor je te drukken en te verzenden. Je hebt er voor gekozen om hier geen gebruik van te maken. Uiteraard hebben wij hier begrip voor.
Ondanks de vervelende ervaring, hopen we dat je leuke reacties hebt ontvangen op de kaartjes!

Score voor MyCards.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee