N

Helaas had ik te maken met een onvolledige levering van mijn geboortekaartjes en kreeg helaas geen redelijke oplossing vanuit de klantenservice

Als iets mis gaat van jullie kant, geef het gewoon toe en los het netjes op.

Reactie MyCards.nl:

Beste N,
Bedankt voor je feedback.
Graag kom ik hierbij terug op je feedback.
Een aantal dagen nadat wij je kaarten voor je hebben gedrukt en rechtstreeks naar de door jou opgegeven adressen hebben verzonden, heb je ons een e-mail gestuurd met de vraag hoe het komt dat nog niet alle geadresseerde een kaart hebben ontvangen.
Omdat de kaarten gewoon met de brievenbuspost worden verzonden (net als wanneer je zelf een kaart zou verzenden), hebben we je gevraagd of je ons voorbeelden kunt geven van adressen waar de kaart nog niet bezorgd zou zijn zodat we dit met PostNL kunnen bespreken. PostNL heeft namelijk de adressen nodig waar iets eventueel mis is gegaan zodat ze kunnen onderzoeken waar dit aan heeft gelegen. Daarbij hebben wij de adressen nodig om eventueel een nieuwe kaart voor te drukken en te verzenden. Buiten jouw eigen adres hebben we verder geen andere voorbeelden van je ontvangen waarop de kaarten niet zou zijn bezorgd. De kaart op jouw adres bleek later volgens jou alsnog te zijn bezorgd. Hierbij was duidelijk dat er in het sorteerproces van PostNL iets mis is gegaan met deze kaart omdat deze kaart naast te laat, ook met waterschade bij je is bezorgd. Dit is uiteraard niet zoals het hoort en we hebben deze klacht ook direct bij PostNL neergelegd. Ook hebben we je direct aangeboden om voor deze beschadigde kaart uiteraard een nieuwe kaart te drukken en te verzenden. Tot op heden hebben we, ondanks meerdere verzoeken van ons, geen andere voorbeeldadressen van je ontvangen waarop de kaart niet zou zijn bezorgd. Wel heb je ons gevraagd om 25 nieuwe kaarten met enveloppen en postzegels voor je te drukken en naar jou als pakketje te verzenden. Ik hoop nog steeds dat je begrijpt dat we zonder duidelijke adressen en aantallen niet kosteloos 25 nieuwe kaarten kunnen drukken. Het is jammer dat je ondanks onze voorstellen om het op te lossen en onze medewerking niet tevreden bent met onze dienstverlening.

Score voor MyCards.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee