Dick

Bij alle modules een goede interactie tussen docent en klas.
Lesmateriaal is up to date en zeer leerzaam, sluit goed aan bij de praktijk.
Over het algemeen tikken de docenten een zeer goed niveau aan. Extra prettig zijn de voorbeelden uit de praktijk. Uit ervaringen met medestudenten blijkt inconsistentie wat betreft eindbeoordelingen van moduleopdrachten. Dat is wel lastig en vervelend.
Opleidingslocaties zijn echt super. Bereikbaarheid is oké, lokalen zijn dik in orde en lunch meer dan uitstekend!
De modules Portfolio en Integrale opdracht vinden online plaats. Mijn ervaring met online les is niet positief. De juiste interactie ontbreekt en de lessen hadden weinig meerwaarde.
De opleiding had behoorlijke impact op thuissituatie. Uiteraard is dit heel persoonlijk, maar het kostte mij gemiddeld ongeveer 60 á 70 uur per moduleopdracht. Geen probleem want is mijn eigen keuze. Voor mij persoonlijk vond ik het lastig om in te schatten waaraan een moduleopdracht precies aan moet voldoen! Hoe streng wordt er beoordeeld?
Daarnaast kosten bijzaken als verwijzingen volgens APA stijl behoorlijk wat tijd én aandacht. Mede omdat het zwaar meetelt bij de beoordeling. Deze tijd had ik liever bespaard of in de moduleopdracht gestoken.
De opleiding in relatie met mijn werk is zéér positief! Door de opleiding heb ik laatste twee jaar enorm veel kennis opgedaan! Echt super! De lesstof, maar ook zeker de docenten en niet in de laatste plaats de medestudenten dragen hieraan bij!
Overall ben ik zeer positief over de opleiding. Op persoonlijk én professioneel vlak heb ik mezelf enorm ontwikkeld!

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je feedback en fijn om te lezen dat je de opleiding overall positief hebt ervaren. We zullen je feedback intern doorzetten. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 4/5