Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

C. Zoeter-Cogneaux

Meer professionalisme en duidelijkheid.

De werkzaamheden zijn niet in overeenstemming met wat mij werd verteld over de professionalisme van deze organisatie:
==> de eerste medewerker heeft meer gerekend over de oppervlakte dan het in de werkelijkheid was. Hoe komt dat?
==> Het werd verzekerd dat wij het factuur op dezelfde dag als die van de werkzaamheden via de mail zouden krijgen (3 december); dit hebben wij echter op 10 december gekregen. Waarom kostte het zo veel tijd om het factuur te versturen?
==> Er zijn onderdelen van het plafond die niet bedekt zijn; ik kan foto's erbij sturen als u dat wilt. Zal dan het certificaat van isolatie wel gelden?
==> De informatie die wij achteraf via de telefoon kregen, correspondeert niet met wat op de offerte stond. Er werd ineens gesproken over een basisoppervlakte hoewel niks hiervan is vermeld in de offerte (ook niet in het voorafgaande gesprek).
==> Volgens de onderstaande vraag zouden wij een rol hebben kunnen spelen met de keus van een leverancier; dit is echter het geval niet. Was het de bedoeling dat wij een lijst ontvingen, van bedrijven die de werkzaamheden konden uitvoeren? Er kwamen mensen uit Oss in een bestelbus zonder naam; vreemd dat een leverancier geen eigen reclame maakt op zijn eigen bus...

Wat viel u in positieve zin op?

Graag wil ik dat u op mijn vermelde vragen via de mail reageert. Waarschijnlijk is er een duidelijke verklaring op wat gebeurd is.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5