Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Doe iets aan je communicatie. Ik heb me rot geërgerd en doe dat nog.

1. De informatie van de adviseur was onjuist. En niet in overeenstemming met de uiteindelijke uitvoering. Dit leverde veel onnodige voorbereiding van mijn kant en onnodige zorgen op.

Ik heb meerdere keren gevraagd of de spouwmuur monteurs echt door de kruipruimte konden (met de balletjes) om alle gaten van binnen te dichten. De adviseur en ook via de planning gaven ze aan dat de monteurs eerst in de kruipruimte moesten zijn.

De monteurs eerste reactie was echter: ‘wij mogen niet eens onder de kruipruimte’. Prima. Maar dat had ik Graag van tevoren gehoord. Dat had me veel werk en ergernis gescheeld.

2. De communicatie over de aanvangstijd was onjuist. Twee maal. Eerst zouden ze er om 10 uur zijn, daarna spraken we af dat de monteurs er om 13:30 zouden zijn, bij mijn terugkomst. Ondanks meerdere keren bellen en afspraken met ned isol
bleken de monteurs van geen van de gemaakte afspraken op de hoogte te zijn gebracht. Ze kwamen daardoor precies aan op het moment dat ik weg moest. Op hun formulier stond zelfs 11uur, ze dachten dus precies op tijd te zijn. Een erg vervelende start.

Een belletje naar Nederland isoleert over het verschillende verhaal tussen de monteurs en de adviseur resulteerde erin dat n isol. de monteurs belden en daardoor nog meer verwarring in de situatie brachten. Ze werden van het werk gehouden, ze waren erdoor geïrriteerd. Allemaal erg vervelend. Ze kregen de indruk dat ik achter hun rug om aan het klagen was over hun werk. Terwijl het tegendeel waar is. Gelukkig kon ik ze dat snel duidelijk maken.

Ik moest veel te lang (ongev 10 minuten) wachten op een antwoord op het moment dat ik met vragen over het verschil in verhaal tussen de adviseur en de monteurs belde. Echt belachelijk. Ook het terugbellen door de teamleider duurde in dit geval te lang, want in dat gesprek kon ik wel snel duidelijk maken waarom ik belde.

de toezegging van de teamleider om met de adviseur te gaan praten is prima,Maar ik heb er weinig aan.

Conclusie
Ik snap niet dat niemand van Nederland isoleert mij heeft verteld dat deze monteurs niet onder de vloer hoefden te zijn.

Ik ben erg geïrriteerd door de afspraken over de begintijd die wel zijn gemaakt, maar die niet zijn opgeschreven en doorgegeven. Twee maal.

Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn vragen hierover.

De hele ervaring met Nederland isoleert vond ik erg vervelend.

Snelheid en levering, Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Goeie monteurs!

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5