Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Rob van Maarschalkerweerd

Duidelijke afspraken maken en minder ad hoc handelen v.w.b. de uitvoering van de werkzaamheden.
Wij hebben twee verschillende teams over de vloer gehad omdat de machine stuk ging. Er zat toch wat kwaliteitsverschil in beide teams.

De planning is een beetje ad hoc. Na akkoord op offerte werd er na 2 dagen gebeld of ze de volgende dag konden komen. Dit kwam uit dus uitstekend. Omdat de machine stuk ging konden ze het niet afmaken. Ik rekende erop dat ze het de volgende dag af zouden maken en heb op die dag gebeld dat ze in ieder geval na 15.00 uur moesten komen omdat we anders niet thuis zouden zijn. Toen ze niet op kwamen dagen de volgende dag gebeld en afgesproken dat zij na het weekend op dinsdag zouden komen. Op maandag werden we gebeld of ze nu konden komen ze konden er over 3 kwartier zijn. Dus al met al snel geregeld maar na een afspraak maken moet je niet gek opkijken dat ze eerder willen komen.

Persoonlijk advies, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Na akkoord op offerte snel geïsoleerd

Score voor Nederland Isoleert: 4.5/5