Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Wil Mourmans

Betere bereikbaarheid bij vragen over de planning. Dag voorafgaand aan geplande/afgesproken uitvoering tussen 17.00-18.00 uur geen SMS bericht ontvangen. Na 18.00 uur is niemand meer bereikbaar en is dus volstrekt onduidelijk voor de klant wat en hoe laat er nu gaat gebeuren. Op de dag van geplande uitvoering is niemand verschenen en ik heb zelf als klant moeten bellen om te vernemen dat er ook niemand zou komen! Het planningssysteem zou haperen.. Na zelf ook nog een email gestuurd te hebben ben ik de dag erna opgebeld met excuus en toezegging kleine coulance. Dus advies is om de klant altijd serieus te nemen....

Op belangrijke onderdelen (intake/bezoek aan huis en uiteindelijke uitvoering) ben ik positief en kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen. De communicatie tussen 1e en laatste stap biedt zeker ruimte voor verbetering

Persoonlijk advies, Aanbod, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige intake/adviesgesprek en goed en snel werkend uitvoeringsteam

Score voor Nederland Isoleert: 3.5/5