Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Femke Wapstra

De verkopers eerlijk laten zijn over het aantal gaten in de muur bij muurisolatie

Verkeerde voorlichting wb aantal gaten in de muur? door sales persoon! Hij zei er komen een paar gaatjes onderin die je nauwelijks meer zou zien....ipv vijf gaten per m2!!!!!! 300 gaten!!! Doordat er dus zoveel gaten geboord moesten worden moesten wij ineens ook heel veel dingen van de muur afhalen en verschuiven omdat wij dus niets wisten van zoveel gaten om 07.00 uur in de ochtend.
Herstel van deze gaten zijn duidelijk zichtbaar door verkeerde kleur van het voegsel. Muren waren net gerestaureerd in het najaar, als wij dit hadden geweten hadden we het anders laten doen. Tevens was de batterij van de camera op en is er niet gekeken naar eventuele cementbaarden. Werklui niet en Sales heeft maar 1 gaatje gemaakt tijdens voorlichtingsafspraak? Wij zijn dus ook niet echt zeker dat wij geen last krijgen van vochtplekken. Hierdoor hebben wij besloten om deze factuur (nog) niet te betalen totdat deze problemen zijn opgelost.

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Werkmannen waren vriendelijk

Score voor Nederland Isoleert: 1/5