Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Sandra Muntinga

Wijs mensen op de korting die er is en stuur mensen niet van het kastje naar de muur. Zorg dat medewerkers weten met welke kortingen jullie werken. En doe wat je zegt.als er wordt gezegd dat er puin weggehaald wordt en dat er geëgaliseerd wordt, doe dat dan ook. Wees betrouwbaar!

Ik zou het niet aanbevelen, omdat ik niet mijn 150 euro korting heb gehad, terwijl ik lid ben van reden thuisvoordeel. Jullie adviseur heeft mij daar niet op geattendeerd en toen ik hem ernaar via mail vroeg op de dag Dat de isolatie in de kelder was gespoten, verwees hij mij naar Essent. Essent heeft het uitgezocht en verwees mij weer naar jullie. Toen kreeg ik van jullie medewerker te horen dat hij wel een keer iets over thuisvoordeel had gehoord, stuurde hij mij terug naar Essent. Vreemd dat jullie medewerker er eigenlijk ook niet veel van wist. En niet klantvriendelijk dat hij mij weer naar Essent stuurde. Zij hebben het toen uitgezocht en nu krijg ik maar de helft vergoed. Jullie hadden het over een link waar ik op had moet klikken. Ik zou niet weten wat voor link. Ik vind het niet klantvriendelijk, zoals ik al zei. En teleurstellend. Daarnaast zou er puin weggehaald worden en daarna geëgaliseerd worden en de schatting was ongeveer een halve dag. Jullie medewerkers waren in een uur klaar en er is dus alleen maar isolatie in de kelder gespoten. Dit komt al met al niet betrouwbaar over. Sorry.

Aanbod, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg, maar klopte niet met de praktijk

Score voor Nederland Isoleert: 1/5