Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

A.L. Hofman

Totale klantonvriendelijkheid van de KlantenService verbeteren. Onderlinge communicatie tussen adviseur, technici, administratie verbeteren. De adviseur zei dat ze wel een gat zouden hakken, de technici zeiden dat ze dat niet konden (en zetten dat ook op het formulier). Maar desondanks stond dat 'gat hakken' wèl op de rekening. Ik moest nog speciaal bellen om de niet gedane 7 m2 meter te krijgen (achteraf bleek dat er 43 - 6 = 37 m2 NIET gedaan was). En ga zo maar door.
Nederland Isoleert is een totaal onbekwaam, klant-onvriendelijk bedrijf, dat de boel belazert en alleen op geld uit is (de factuur had ik al binnen: 20 min. nadat de 'installatie' gedaan was).

Contractbreuk. Contract werd niet uitgevoerd (d.w.z. slechts voor 1/6 deel; door hun eigen kwaliteitsinspecteur vastgesteld). Maar Nedeland Isoleert informeerde mij daar NIET over, en liet mij de volle mep betalen (d.w.z. de kosten van het volledige contract).
Toen ik protesteerde en terugbetaling eiste, stuurden ze standaard-welkoms-email (!!) terug, met daarbij gesloten een creditnota van € 284,07 , zonder enige berekening, verklaring, excuses of wat dan ook. (Dit was slechts 24% van het contract, i.p.v 5/6 van het contract).

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze, na aandringende klachten van mij, uiteindelijk toch maar een kwaliteitscontroleur hebben gestuurd.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5