Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

J.oosterbroek

Bijscholing van de "deskundigen " en persoonlijk contact na een klacht.

Advies wat betreft isolatie ondeskundig. Op klachten wordt niet gereageerd. Telefonistes wel vriendelijk maar enkelen zeer ondeskundig. Iemand van de technische afdeling te spreken krijgen is onmogelijk. Mijn directe financiële schade die ik heb mag ik wel aftrekken van de rekening, maar antwoord op mijn vragen over problemen in de toekomst door mijn bodemisolatie heb ik niet gekregen. Zelfs geen excuses.

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Ik kreeg voldoende uitleg maar die bleek niet te kloppen

Reactie Nederland Isoleert:

Beste Mevrouw Oosterbroek,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de geleverde diensten. Mijn oprecht excuses voor dit ongemak. Uiteraard kijken we graag met u mee of er een betere oplossing is te bedenken.
Ik heb uw case opnieuw uitgezet bij onze klachten afdeling en die zullen contact met u opnemen om te bepalen wat we nog kunnen doen om dit zo goed mogelijk voor u op te lossen.
Rene Bockmeulen
Nederland Isoleert B.V.