Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Bobby Norder

Communiceer beter met de klant.
Ik heb over de uitvoering herhaaldelijk contact met het bedrijf moeten opnemen, en dit is tot.op heden nog steeds niet opgelost
Medewerkers zijn ook niet goed geïnstrueerd
Ik heb hierin hele slechte ervaringen en de uitvoering van mijn spouwmuurisolatie is nog steeds niet gepland waardoor ik waarschijnlijk de subsidie misloop.
Ik heb achteraf spijt mijn isolatie door Nederland Isoleert uit te laten voeren.
Het bedrijf is naar verhouding al niet echt goedkoop en ik heb meerdere malen een vrije dag moeten opnemen voor niets omdat personeel.niet kwam opdagen, verkeerde diagnose had gesteld over spouwvervuiling waardoor een paar dagen later de mensen kwamen isoleren en na mijn navraag geconstateerd werd dat er wel spouwvervuiling aanwezig was en de heren weer vertrokken. Dus 3 dagen voor niets vrijgenomen en tot op heden staat er nog niets gepland en we zijn inmiddels bijna een maand verder

Zeer slechte communicatie en ze komen hun afspraken niet na. Komen niet opdagen op de afgesproken dag zonder bericht. Ondeskundig personeel

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Eerste indruk was heel positief. Duidelijke uitleg en snelle uitvoering volgens planning. Alleen de uitvoering is een fiasco

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5