Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Van der Geest Elly

Betere afstemming met de klant over het proces en met de monteurs onderling. 1 aanspreekpunt voor de klant!

Wij vonden de communicatie onvoldoende. Ook in de afstemming tussen de monteurs onderling was geen eenheid.
We misten een projectleider c.q. aanspreekpunt voor de voortgang van de werkzaamheden.
Op woensdag 9 december kwamen in tegenstelling tot de afspraak geen monteurs, terwijl wij kom 7.30 uur zaten te wachten op ze.
Wij begrijpen achteraf dat door omstandigheden geen monteurs konden komen, maar een tijdig informeren is dan op zijn plaats:
Wij hebben ook afspraken moeten verzetten omdat de klus eerder werd uitgevoerd en veel langer duurde dan de planning.

Prijs/kwaliteit verhouding, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerkers

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte mevrouw van der Geest,
Hartelijk bedankt voor de heldere feedback, wij zullen deze punten zeker intern meenemen zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie.

Score voor Nederland Isoleert: 2/5