Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

- Betere communicatie en vasthouden aan afspraken (of tijdig doorgeven dat iets niet haalbaar is bijvoorbeeld).

Er is veel mis gegaan in communicatie. Eerste dag kwamen ze niet op afgesproken tijd, maar veel later en hebben ze werkzaamheden niet afgerond (alleen spullen neergelegd). Nieuwe afspraak kon pas 2 weken later. Toen kwam er niemand, gebeld en bleek iets mis te zijn gegaan met de planning vanuit NLisoleert kant. Eerst 25 euro korting aangeboden en nieuwe afspraak (waar weer enige tijd overheen zou gaan), hier niet akkoord mee gegaan, uiteindelijk 50 euro korting en dag later werkzaamheden. Hier akkoord op gegeven. Vervolgens factuur zonder korting gekregen, weer moeten bellen. Al met al niet netjes! Wij werken beide in de zorg en onderwijs, dus kunnen niet thuis werken (waardoor de wisseling in planning minder erg zou zijn). Wij moesten nu verlof/vrij regelen en tot 2 keer toe voor niks.. 50 euro is daar tegenover maar een kleine vergoeding.
Overigens wel zeer tevreden over adviseur die in eerste instantie bij ons is gekomen om te kijken welke maatregel het beste bij ons huis past. Ook netjes door hem opgevolgd, daar waren we over te spreken.

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

- Persoonlijk advies was erg prettig verlopen. Gevoel dat goed naar alles opties is gekeken.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte,
Vervelend om te lezen hoe het verlopen is, en dat wij niet meteen bij de eerste afspraak geïsoleerd hebben, en u hierop heeft moeten wachten en verlof voor heeft moeten aanvragen.
Uiteraard hebben wij u een compensatie aangeboden om te zorgen dat wij u hierin tegenmoet komen.
Helaas kunnen wij nooit de gehele verlof dagen vergoeden.
Hopelijk bent u alsnog tevreden met de compensatie die wij u hebben gegeven.
Helaas is het zo dat wanneer u van ons een compensatie krijgt dat dit niet van de factuur afgehaald wordt, en dat u hiervoor een creditnota voor ontvangt.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5