Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Maak de reclame waar en kom afspraken & beloftes na. Behandel klanten met respect en neem klachten serieus. Achteraf blijkt uit uw eigen onderzoek dat wij volkomen terecht hebben geklaagd. En na 3 maanden is het nog niet goed opgelost. Loze beloftes maken niks goed.....

lees en huiver : Helaas al 3 maanden ellende !! Nederland Isoleert maakt slechte afspraken, komt ze niet na. Laat na half afgemaakte isolatie een puinbak achter. Niets wordt opgeruimd. Tweede afspraak idem dito. Derde afspraak : breekt de slang waardoor er binnenshuis een heleboel isolatiemateriaal terecht komt. Tot 2 x toe alle stoppen eruit. Uiteindelijk na zeker 10 maal mailen met fotos' en filmpjes van de aangerichte schade, werd erkend dat er fouten waren gemaakt. 50 euro korting ;-( Nee, dat wil je. Nogmaals meerdere malen geklaagd en een inspectie geeïst. Blijkt dat de gevel idd nauwelijks geïsoleerd is. Dan worden er gouden bergen & een speciaal team beloofd om het alsnog allemaal in orde te komen maken, met excuses. Staat er vanmorgen 1 man voor de deur, zonder eigen stroomvoorziening en die heeft 2 uur gekregen om de hele voorgevel en achtergevel alsnog te komen isoleren. Dat is dus niet doorgegaan.... te weinig tijd. Alweer een belofte die Nederland Isoleert dus niet waarmaakt !!! Binnen 3 maanden tijd hebben we al 8 x mensen moeten toelaten, schade geleden door alles wat er achtergelaten is en wat niet opgeruimd is. Kortom : wij raden iedereen dit bedrijf af.Want ondanks excuses en beloften hebben wij 3 maanden later nog steeds geen geïsoleerd huis maar wel een hoop frustratie en narigheid.

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

tot op heden weinig, behalve de vriendelijke maar loze beloftes.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Spijtig om te lezen dat u al 3 maanden bezig bent met uw klacht.
Wij zien in uw dossier dat u verschillende keren contact heeft gehad hierover, en dat mijn collega's dit hebben opgepakt.
Wij zullen dit intern doorzetten naar de collega die hiermee bezig is.
Wij zorgen dat het uiteindelijk netjes wordt opgelost.
Onze excuses dat hier zoveel tijd overheen gegaan is, en dat het niet netjes verlopen is.
Er wordt met u contact over op genomen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Team Nederland isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5