Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

L. Bakker

Meer actieve informatieverstrekking m.b.t werkwijze, garantie duidelijk omschrijven, duidelijke opname van de situatie onder de vloer. Denk aan vochtmeting bij een houten vloer, behandelen van obstakels (rendement verlies). Waar kan je niet meer bij, denk aan afvoeren, centraal dozen etc. Dit soort info in een duidelijk overzicht aan de klant overhandigen. Hoe zit het met koude bruggen. Rendement meting achteraf. De antwoorden op dit soort vragen heb ik uiteindelijk op het internet en bij jullie concurrenten kunnen vinden.

Ik heb erg veel moeite moeten doen om mijn vragen beantwoord te krijgen. Antwoorden als maakt u zich geen zorgen het komt allemaal goed kan ik niks mee.

Aanbod, Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

De werklust van de monteurs, vriendelijkheid en klantgerichtheid.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat u niet goed genoeg bent ingelicht, en dat er geen antwoorden zijn gekomen vanuit ons op uw vragen.
Dit zal dan ook met de adviseur besproken worden.
Onze excuses hoe het verlopen is.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5