Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Bij het eerste gesprek werd gezegd dat er in ons huis;3 gaten per muur zouden worden gemaakt. Toen de monteurs er waren zeiden ze nee dit is veel te weinig. Nu heb ik intotaal 14 gaten in mijn muur. Prima, maar laat dit op voorhand even weten. Ook zou ons huis netjes achter gelaten worden. Maar de monteurs hadden geen stofzuiger mee. Hoe kun je een huis netjes achter laten, wanneer je zoveel gaten boord. Er 2 uur lang mensen door je huis heen lopen en het materiaal in je huis ligt. Met een stofblik en veger kom je er dan niet. Dit viel mij erg tegen. Het ligt dus niet aan de monteurs die kunnen er niets aan doen. Maar tegen mensen om mij heen zei ik.. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit ook doen bij mensen met meer geld. Erg jammer. Want wij hebben er voor gespaard om dit mogelijk te maken. Beloof op voorhand niet dat het gebeurd. Als je iets niet waar kan maken. Want ook wij hebben er voor betaald.

Duidelijke communicatie. Goede uitleg van 't product.

Persoonlijk advies, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Prettig personeel. Duidelijke uitleg.

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5