Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Zie geheel boven. En over dit onderzoek, het aanklikken van de sterren werkt niet goed.

Het advies van uw collega Marcel van de Vrugt vond ik prima. De isolatiemedewerkers zijn vriendelijk. Maar bij de uitvoering van de werkzaamheden vond ik het echter minder goed gaan.

Het viel mij namelijk op dat bij de werkzaamheden de medewerkers niet de beschikking hebben over de informatie van het formulier dat adviseur Marcel van de Vrugt invulde. Dan gaat het over alle specificaties voor het isoleren (maten ruimtes, voorzieningen, aandachtspunten etc.). Ik heb ze dat allemaal moeten vertellen. Bij de twee ploegen is er ook geen duidelijke leidinggevende aanwezig die bij aanvang werkzaamheden vertelt hoe ze het gaan aanpakken. De mannen beginnen gewoon. Ik vind dat niet sterk. Wat ik ook niet sterk vind, de medewerkers van de spouwmuurisolatie komen van Isoprofs en niet van Nederland Isoleert. We hebben dan ineens te maken met een of andere onderaannemer. Met Poolse medewerkers die het Nederlands niet machtig zijn. Dat geeft geen vertrouwen, ook al zijn zij vriendelijk en werken hard.

Ik heb trouwens Marcel van de Vrugt hierover geïnformeerd. Daarbij loopt er nog een issue dat opgelost moet worden: aanbrengen van ventilatie-openingen (was volgens de medewerkers niet nodig, stond wel op het formulier van Marcel van de Vrugt) en het nog vullen van een boorgat.

Persoonlijk advies, Prijs/kwaliteit verhouding, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Ik kan via jullie de subsidie regelen. En jullie website en uitstraling oogt professioneel en helder.

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5