Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

In overleg gaan met de klant als er fouten gemaakt worden; overleg voeren met de expert die offerte opmaakt, niet gaan lopen janken als ze zelf een fout maken en met staart tussen de benen vertrekken zonder iets van communicatie omdat ze denken meer werk is als is ingeschat, maar met oplossingen komen.

Begin contact tot aan offerte was goed, duidelijk en professioneel. Daarna gaat alles mis: opdracht van 3 dagen wordt gepland als 1dag, het verkeerde team wordt gestuurd wat hier blijkbaar niet op ingesteld is, het team weet verder niets van wat de opdracht is of wat er besproken is. De offerte die ik laat zien wordt afgekeurd als slecht en na een telefoontje worden de kosten van deelwerkzaamheden direct verdubbeld. Ik geef daarop geen akkoord en meteen wordt heel de boel geannuleerd zonder dat er naar een passende oplossing gezocht wordt of iets van overleg is. Bizar bedrijf wat je veel tijd kost en alleen maar irritatie en teleurstelling voor terug krijgt.

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Het begin contact met de expert die de offerte opmaakt

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te lezen dat u deze nare ervaring met ons heeft.
Wanneer iets niet mogelijk blijkt te zijn, zullen wij altijd opzoek gaan naar een oplossing.
Wij zouden het dan ook prettig vinden als u op deze review zou willen reageren met u klantnummer, of per e-mail ons wilt benaderen. Dan kijken wij graag met u mee.
contact@nederlandisoleert.nl
T.a.v. Simone
Excuses voor hoe het verlopen is.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5