Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Ans Krietemeijer

Betere planning en communicatie en betere telefonische bereikbaarheid met een mogelijkheid om een bericht in te spreken. Nu hebben we 10 x gebeld (op maandag, niet in het weekend) en kregen geen gehoor en we zijn ook niet teruggebeld. Dat kan echt beter.

De isolatie is heel goed uitgevoerd, daar zijn we heel tevreden over. Echter de planning liet wel wat te wensen over. De verkoper had ons beloofd dat de opdracht binnen 1 of 2 weken kon worden uitgevoerd. Echter na ondertekeningen van de offerte werden we niet ingepland. Pas nadat we hierover contact opnamen konden we worden ingeland, maar niet op korte termijn. Daarna is de afspraak nog een paar keer verzet door Nederland Isoleert en uiteindelijk kwam er op de bewuste dag dat het vloerluik gemaakt zou worden niemand opdagen en hebben we 10 x gebeld zonder dat er werd opgenomen en meerdere keren gemaild hierover. Uiteindelijk kwam er toen in de namiddag nog een timmerman het luik zagen, maar die was hier niet blij mee en niet zo vriendelijk. We hadden het op prijs gesteld als de mensen van de planning ons in elk geval terug gebeld of gemaild hadden hierover en dat is niet gebeurd.

De jongens die de volgende dag de isolatie kwamen uitvoeren waren echter geweldig! Zo vriendelijk en geduldig en ze hebben het werk prachtig uitgevoerd en ons nog een video filmpje gestuurd van de isolatie. Er bleek een deel niet te kunnen worden geisoleerd omdat er puin lag onder de grond en een ander deel was niet diep genoeg. Daarover hebben ze gebeld met het hoofdkantoor en we kregen een goede korting op de offerte en een deel gaat nog met parels geisoleerd worden. Al met al dus goed werk, maar minder tevreden over de planning, vandaar een 7 en geen 9.

Ervaring van familie/vrienden, Betrouwbaarheid van de leverancier, Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

De goede kwaliteit van het isolatiemateriaal, de nette afwerking, en de vriendelijke medewerkers

Score voor Nederland Isoleert: 3.5/5