Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Guido van Vliet

Zie mijn eerste opmerkingen over de arbeidsomstandigheden. De arbeidsveiligheid is ernstig tekort geschoten. Ook werd er door de werkers die de spouwmuurisolatie aanbrachten niet milieubewust gewerkt.

De werkzaamheden werden uitgevoerd door 2 verschillende bedrijven, waarvan de medewerkers geen Nederlands spraken. Ook werden de werkzaamheden uitgevoerd zonder dat er voldaan werd aan de arbeidsveiligheid. Er werd gewerkt op hoogte zonder valbeveiliging en er werd gewerkt onder de vloer zonder ventilatie. In beide gevallen werd er niet gewerkt met persoonlijke beveiligingsmiddelen.
De muurisolatie is via verschillende gaten in het milieu, op het dak en onder de dakpannen terecht gekomen. Dit werd n iet opgeruimd en ik heb dagen isolatiemateriaal moeten oprapen.

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

De isolatie kon op korte termijn gedaan worden

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te horen dat de uitvoering niet goed opgeruimd heeft, dit zijn wij uiteraard wel verplicht.
In zo'n situaties kunt u altijd met ons kantoor bellen.
Betreft de veiligheid, de monteurs moeten altijd volgens richtlijnen werken.
Graag zouden wij willen weten waarop dit gebaseerd is.
U kunt met ons in contact komen via onderstaand e-mail adres.
contact@nederlandisoleert.nl
t.a.v. Simone
Excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5