Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Jasper

De adviseur die kwam had allemaal mooie praatjes. Niks gelogen opzich, maar volgens hem kon het allemaal wel, maar toen het eerste team kwam om het uit te voeren leek het ineens onmogelijk. Adviseurs en planning kunnen dus wel beter afstemmen met de jongens die het moeten doen of dingen wel kunnen en hoeveel tijd het kost. Bij mij zijn ze 2 keer terug moeten komen, maar ik begreep van de uitvoerders dus ook dat ze dezelfde dag dus ook bij iemand anders weer af hebben moeten zeggen en dat dit bijna elke dag wel gebeurd.

Het lijkt er op dat niet alle teams van Nederland Isoleert de zelfde drive hebben om klanten blij te maken, dat is net even een minpuntje.

Persoonlijk advies, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Het tweede team dat het bij ons kwam proberen had een lastige klus, maar hebben toch alles gedaan om het voor elkaar te krijgen. Harde werkers en uiterst klantvriendelijk!

Score voor Nederland Isoleert: 4/5