Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Lis Engelsman

Zie hierboven met betrekking tot schoonmaken

De gesprekken en de medewerkers waren prettig en vriendelijk. De werkzaamheden zijn voor zover ik kan beoordelen goed uitgevoerd, echter werd er wel erg veel isolatiemateriaal achter gelaten. Onze voor- en achtertuin lagen vol en we hebben ook nog veel isolatie parels op ons erkerdakje gevonden. Hier kwam ik pas achter nadat de mannen al waren vertrokken. Ik had het erg netjes gevonden als dit was opgeruimd, want dit spul moet niet in de natuur terecht komen / opgegeten worden door huisdieren. Ik was nu zelf erg druk met opvegen en opzuigen, niet helemaal wat ik had verwacht bij deze klus. Wellicht is het een idee dat er een industriële stofzuiger wordt meegenomen zodat na het afronden van de werkzaamheden al het geknoeide materiaal opgeruimd kan worden? Beter voor het milieu en prettig voor de opdrachtgever.

Aanbod, Persoonlijk advies, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke mensen

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte mevrouw Engelsman,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zullen uw feedback zeker meenemen om intern te bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Heeft u toevallig foto's van het achtergelaten isolatiemateriaal? Indien u deze nog heeft zouden wij deze graag ontvangen.
Customer Care

Score voor Nederland Isoleert: 3/5