Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Gerard Duineveld

Laat de inspecteur een aantal keren meer meelopen met de praktijk.
Ook kan de afsluiting op de pijp en toevoer veel beter hierdoor komt er minder schuim en kuntstof bolletjes in het milieu terecht.
Verder staat kwaliteit altijd boven het behalen en afwerken van meer klanten per dag .

Zie mijn recente bezwaar brief. Geconfronteerd met 425, -- meerwerk door onjuiste inmeting en vaststelling m2 door schouwing. niet nakomen van tijd afspraak. .

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

De tegenstelling wat de monteurs vast stelden en de informatie welke de voor inspecteur heeft genoteerd.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te horen dat er uiteindelijk meer kosten in rekening zijn gebracht doordat er meerwerk berekend is tijdens de uitvoering. Helaas komt het soms voor dat de uitvoering ergens tegen aan loopt, wat de expert niet had kunnen weten.
Wij begrijpen dat dit vervelend is, en zullen onze uiterste best doen om te zorgen dat wij u hierin tegenmoet komen.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5