Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

1. Meer aandacht en zorg besteden aan kabels en leidingen in de kruipruimte. Tijdens het intakegesprek op 2021-04-09 én vóór aanvang van de werkzaamheden op de dag van de isolatieklus op 2021-05-19 heb ik het onderwerp kabels en leidingen nadrukkelijk aangesneden. Mij werd beide keren verzekerd dat zich géén problemen zouden voordoen. De avond van 2021-05-19 werkte onze tv niet - de kabel loopt vanuit de meterkast via de kruipruimte naar een hoek van de woonkamer. Vermoedelijk is een kabel of een aansluiting tijdens het aanbrengen van de laag schuim, gebroken of losgeraakt. De volgende dag moest de boel worden omgeschakeld. Gelukkig had ik een paar jaar geleden twéé kabels laten leggen. Nu zijn wij dus afhankelijk van één kabel.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Vertel klanten dat het isolatiebedrijf met een giga vrachtwagen komt. Wij wonen in een krappe buurt. Straat urenlang grotendeels geblokkeerd. Ik had het plezierig gevonden als ik tevoren mijn buren had kunnen waarschuwen. Dan hadden ze hun auto's elders kunnen parkeren.

Prijs-prestatieverhouding

Betrouwbaarheid van de leverancier, Aanbod, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis van zaken

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat er op voorhand besproken is dat er extra opgelet moet worden op de kabels, en dit uiteindelijk alsnog fout gaat.
Onze excuses hiervoor, en voor het niet vermelden hoe groot de bus zou zijn.
Wij pakken dit intern op.
En willen u vragen ons u gegevens per mail te sturen zodat wij met u hierover in contact kunnen komen.
e-mail: contact@nederlandisoleert.nl
tel: 0900- 2407365.