Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Rob Michielsen

Investeer in de klantenservice. Ik was afgehaakt, maar heb de afspraak met de adviseur laten staan. De adviseur heeft mij in een gesprek van een uur volledig overtuigd om alsnog in zee te gaan met Nederland Isoleert.

Niet: zeer slechte klantenservice waarbij ik diverse medewerkers gesproken die zeer slecht op de hoogte zijn van wat er mogelijk is voor haar klanten en niet goed weten hoe hier mee om te gaan. Wel: zeer deskundige adviseurs, goede uitvoerders, topkwaliteit voor een goede prijs, snel gerealiseerd en een goede service.

Aanbod, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement, Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Zie algemeen commentaar

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer Michielsen,
Hartelijk bedankt voor uw feedback, deze zullen wij zeker meenemen om intern te bespreken zodat we dit kunnen verbeteren. We zijn blij om te vernemen dat de isolatie zelf verder naar wens is gegaan. Mochten wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn vernemen wij dit uiteraard graag.
Customer Care

Score voor Nederland Isoleert: 4/5