Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Ik raad u aan de installateurs even aan te spreken. Er bleek al snel onduidelijkheid over het aantal aan te brengen ventilatieroosters. Volgens de installateurs zouden dat er 2 moeten zijn, dit stond op hun bon. Toen ik vervolgens op eigen initiatief contact legde met de verkoper legde die uit dat het er tenminste 8 zouden moeten zijn. Maar dat aantal bleek ook weer niet uit mijn offerte. Het was uiteindelijk een heel gedoe om het voor elkaar te krijgen.
Ik begrijp best wel dat er iets onduidelijk kan zijn, of iets mis gaat. Maar als er op dat moment geen fatsoenlijk overleg mogelijk is, is dat niet professioneel. Uiteindelijk is het werk wel naar wens afgerond.

Nederland Isoleert heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding in de offerte laten zien. Door de connectie met Essent heeft het op voorhand ook een betrouwbare uitstraling. Maar de communicatie met de installateurs verliep erg moeizaam. Dat kwam ook omdat de offerte onvoldoende duidelijkheid verschafte over het aantal ventilatieroosters.

Aanbod, Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Het werk is relatief vlot uitgevoerd. Weinig hinder

Score voor Nederland Isoleert: 2/5