Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

C.W. Mulder

Ik noem hier de gemaakte fouten:
1: er waren bij de installatie een kraan nodig en platen nodig , deze stonden onaangekondigd bij ons voor de deur.
2: er is een verzakking in de oprij plaats bij de buren ontstaan, dit is gemeld en dit gaat gecorrigeerd worden, ik hou op de hoogte.
3: volgens de buurman is de nok van de gezamenlijke uitbouw geraakt met de kraan, uw medewerkers konden bij controle geen beschadigingen vinden. Ik laat hier op verzoek buurman nog een keer naar kijken ( voor eventuele schade later)

Wij zijn tot nu toe goed behandeld door uw medewerkers, er zijn wel fouten gemaakt maar men heeft dit proberen te corrigeren nu afwachten of dit goed gaat. Ik heb daar vertrouwen in.

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en vakmanschap medewerkers.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Mulder,
Bedankt voor uw review/feedback.
Vervelend dat er fouten gemaakt zijn, dit had uiteraard niet mogen gebeuren.
Onze collega heeft uw klacht in behandeling, en wij zullen zorgen dat dit wordt opgelost.
Onze oprechte excuses hoe het verlopen is.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 4/5