Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Oscar van der Ven

Ik kreeg niet de tijd om het opleverdocument te tekenen. De medewerker zei, gewoon tekenen, er staat alleen maar het aantal meter op. Achteraf zit me dat dwars! Mijn suggestie is dat de medewerker de klant gewoon de tijd geeft te laten lezen waar de klant voor tekent.
Verder heb ik doordat ik op het moment dat ze klaar waren een telefoontje waardoor ik niet goed buiten heb geinspecteerd. Daarna kwam ik erachter dat er niet goed opgeruimd was buiten. Op vele plaatsen lagen er isolatiekorreltjes die daardoor in de natuur terecht komen. Verder zat er op de muren, kozijnen en luiken er veel stof van het gaten boren. ik ben bijna 2 uur nog met een stofzuiger bezig geweest om het zo goed mogelijk op te ruimen. Mijn suggestie is om stof beter te verwijderen en geen isoloatiekorrels in de natuur achter te laten.

Snel afgewerkt, wel hoge prijs

Snelheid en levering, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Isoprofs waren op tijd.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5