Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

De rekening deugt wettelijk gezien echt niet. Er hoort een betalingstermijn van 30 dagen in te staan. Tip, pas dit per direct aan. Hou je aan de afspraak die je maakt, dat komt de betrouwbaarheid te goede.

Er zijn meerdere malen afspraken gemaakt en vervolgens komt er niemand opdagen. Als na 3 afspraken wel iemand komt opdagen hebben we niet vernomen welk dagdeel dat zou zijn. Dus het kwam als een verrassing. Vervolgens is de klus nog niet klaar of er komt al een rekening. Waar vervolgens ook nog eens niet aan het wettelijke termijn van 30 dagen wordt gehouden maar verwacht wordt binnen 3 dagen de rekening te voldoen zonder dat de klas echt klaar is.

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er toch nog vakmensen zijn komen opdagen.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te vernemen dat de afspraken die gemaakt zijn, niet zijn na gekomen.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Betreft de factuur, deze hoeft pas betaald te worden wanneer alles is uitgevoerd.
Kunt u ons een mail sturen op: contact@nederlandisoleert.nl
Met uw gegevens en klantnummer.
Wij zullen dan de factuur op hold zetten, en wanneer de uitvoering voldaan is kunt u deze binnen 7 dagen betalen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5