Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

E. Ludriks

Zeggen dat het veel rotzooi geeft, zodat je dakgoot kan verstoppen, waardoor het regenwater niet meer door de regenpijp wordt afgevoerd.

Als ik had geweten hoeveel rotzooi het gaf, dan was ik er nooit aan begonnen. Alle kozijnen liggen vol met gruis, isolatiespul en cement. Zefs mijn dakpannen afdak boven de voordeur zijn bedekt met een laag gruis of cement. Ook duurde het lang om een afspraak te maken om een onafgemaakt project te laten afronden. De factuur was er echter wel snel.

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er iets extra gevoegd is omdat sommige voegen slecht waren, maar dat weet je bij een oud huis.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Ludrinks,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat er niet is aangegeven dat er zoveel gruis vrij zou komen tijdens het isoleren.
Onze collega's horen dit dan ook ten alle tijden netjes op te ruimen.
Onze excuses dat dit niet gebeurd is, en dat het zolang duurde voor het maken van een nieuwe afspraak.
Dit wordt dan ook intern opgepakt.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 1/5