Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Roy

Betrokken zijn en de klant serieus nemen als hij een opmerking heeft.

Er zijn een aantal redenen waarom ik niet tevreden ben.
1) wegblazen van het steengruis (boorgaten) met lucht (daarna kon ik zelf het kozijn van de buren schoonmaken)
2) boorfout ventilatie gemaakt, zit een steenhoogte verschil in, dat kan gebeuren maar de oplossing is er nog niet. Bij mij kwam het over alsof de medewerkers het onzin vonden dat ik mij daar druk over maakte, het was zoals hun zeiden alleen maar decoratief! Dat ze er zo mee omgaan vind ik vind ik het meest vervelend. Uiteindelijk met veel tegenzin is er een opmerking op het formulier gezet met “meneer wil een oplossing”.
3) het duurt lang voordat ik gebeld werd voor een afspraak, maar als het druk is kan ik mij voorstellen dat het langer duurt.
4) komt een medewerker het oplossen, is de oplossing om het gat dicht te smeren Met voegsel en een nieuw gat te boren… met wat discussie heb ik uiteindelijk verteld dat ik de beschadigde stenen (3stuks) ook vernieuwd wil hebben. Medewerker gaat weg met een notitie
5) de werkzaamheden achter zijn nog niet opgelost en de rekening wordt gestuurd alsof alles klaar is.

Ik word hier erg verdrietig van.

Roy

Verwachte opbrengst/rendement, Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Veelvuldig in Haarlem te zien. Goed verhaal vwb de info

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend hoe het verlopen is, en dat u het gevoel heeft alsof u niet serieus genomen wordt.
Dit is absoluut niet het gevoel wat wij u willen geven.
Wanneer er een klacht is, wordt deze in behandeling genomen.
U kunt contact opnemen per mail of telefonisch, om de collega te spreken die u klacht in behandeling heeft. Zodat er alsnog een oplossing komt.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5