Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Rob Michielsen

Zie algemene opmerkingen

Het resultaat maakt het dat ik tevreden ben met Nederland Isoleert. Zowel mijn vloer als zolder zijn perfect geisoleerd. Alleen is de weg daarnatoe hobbelig geweest. Waardeloze klantenservice die geen verstand van zaken hebben. Een topadviseur die zeer vriendelijk was en echt zijn best deed voor een goed advies met een goede prijs. De vloer isoleren was met een dag gedaan (141m2) en niets meer dan lof voor de heren die dat gedaan hebben. De installateurs van Nederland Isoleert rende gillend weg toen ze het dak zagen wat ze moesten doen en besteede dit uit aan een onderaannemer (zelf niet bekwaam genoeg?). De onderaannemer was een briljante partij die ik iedereen kan aanbevelen (Rouwenhorst Isolatie), maar die opdracht had gekregen om de zolder in twee dagen te isoleren, waar NI zichzelf vier dagen had gegeven. Ook kwam Rouwenhorst tot 200m2 te isoleren dak, waar NI tot 143 m2 is gekomen. Hierop volgende een bezoek van de kwaliteitsmanager om met mij de overige 57m2 uit te onderhandelen en daarnaast moest ik binnen enkele dagen nog een voorportaal slopen, aangezien de installateurs anders niet konden isoleren. Kortom, best veel complicaties, maar ik kan niet anders zeggen dat het resultaat super is en ik Nederland Isoleert, maar vooral Rouwenhorst Isolatie kan aanraden!

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement, Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Zie algemene opmerkingen

Score voor Nederland Isoleert: 3.5/5