Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Marco Zoutendijk

Nederlands sprekende werknemers en betere medewerkers op de klanten service. Wij zouden 50 euro korting krijgen omdat er werd gevraagd of wij eerder onze spouwmuren zouden laten doen zie niks op de factuur staan !

1.Totaal niet ! wij hebben een de muren en onze kruip kelder laten isoleren. De installateur van de achterkant van ons huis sprak goed Nederland en heeft zijn werk keurig gedaan. De twee werknemers aan de voorkant van ons huis konden geen Nederlands. Buren kwamen zelfs naar ons toe om te vragen welke slecht bedrijf ons huis heeft geïsoleerd zodat ze het zeker niet bij jullie gaan doen.
2. Ik ben 2 x enorm slecht te worden gestaan door de klantenservice waarmee ik alleen maar mijn tijd heb verspilt. En alleen maar nog negatiever werd.
3. Ik heb meermaals mails gestuurd naar de klantenservice over de factuur die betaald moeten worden maar ik krijg maar geen antwoordt terug.
4. Deze week zou de verkoper langs komen om zelf ons huis te bekijken en tot nu toe is die nog niet langs geweest ( misschien komt die nog )

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Nederlandse werknemers top! buitenlandse echt slecht!

Score voor Nederland Isoleert: 1/5