Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Zorg dat het uitvoerend personeel Nederlands spreekt

Ik ben zo amateuristisch geweest om mij niet eerst te oriënteren omtrent de kosten. Achteraf blijkt dat de advies prijs voor 70m2 vloeroppervlakte ca. euro 2800,= bedraagt i.p.v. de nu betaalde euro 3500,= Eigen schuld, maar heb een paar mensen in mijn omgeving geadviseerd niet klakkeloos met uw organisatie in zee te gaan! Ik vertrouwde er op dat uw organisatie die zo aan de weg timmert, meer concurrerend te werk zou gaan

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Niets, behalve dat men na ca. 2,5 uur de klus al geklaard had en was vertrokken. Als bewijs van levering werden een paar foto’s op een i phone getoond. Maar daar wordt je geen wijs uit. Het blijft een zaak van vertrouwen!
De kwaliteit van de monteurs kan ik niet bepalen.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat u zich niet verstaanbaar kon maken bij de monteurs.
Wanneer de monteurs geen Nederlands spreken, zullen zij altijd wel de Engelse taal spreken.
Wanneer dit niet mogelijk is vanuit de klant, kan er altijd geschakeld worden met het hoofdkantoor.
Jammer om te vernemen dat u mensen in uw omgeving adviseert om geen zaken met ons te doen, omdat onze offerte achteraf hoger blijkt te liggen dan bij een ander bedrijf.
Team Nederland Isoleert.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5