Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

A van Scheijndel

Controle van werkzaamheden samen met de opdrachtgever. Overtollig bouwmateriaal niet achterlaten, maar meenemen. Voorzichtiger te werk gaan.

Vertegenwoordiger kon zich niet legitimeren net een bedrijfspas. Er werd erg aangedrongen op een snelle beslissing met als argument dat men nu in de regio werkzaam was. Toen ik kater de voorwaarden las bleek er meer bedenktijd te zijn. Ladders werden niet met de nodige voorzichtigheid geplaatst met als gevolg onnodige schade aan beplanting. Na afloop keurde men zelf het werk, ik werd daar niet bij betrokken en mocht alleen bij het kruisje tekenen.
Eenmaal vertrokken constateerde ik de schade aan de beplanting, dat de trekgaten niet goed waren dicht gemetseld en dat er stukken stenen pijp in het struikgewas waren achtergebleven. Dit materiaal had men moeten meenemen en zeker niet verstopt achterlaten. Ik moest het nu zelf naar de milieustraat brengen. Men moest later terugkomen om alsnog de trekgaten dicht te maken. Ik gaf de medewerker een stofblik om het overtollige cement op te ruimen. Hij bleek het stofblik te hebben meegenomen, ongetwijfeld niet met opzet maar geen teken van oplettendheid.

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Procedure voor het maken van een afspraak.

Score voor Nederland Isoleert: 1/5