Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Hub Loozen

Zorg voor bekwaam personeel en kom afspraken na

Eind 2020 is door Nederland Isoleert bij en mijn buurman muur- en vloerisolatie uitgevoerd. Daar waar de vloerisolatie aanvankelijk naar tevredenheid leek te zijn uitgevoerd was dat bij de muurisolatie zeker niet het geval. Na de werkzaamheden was er dusdanig veel troep achtergelaten dat we het zelf urenlang hebben moeten opruimen. Foto’s resulteerden in een excuusmail en een boeketje bloemen. Verder is men 3 keer moeten terugkomen omdat het voegwerk een aanfluiting was, stenen beschadigd waren en zelfs stukken muur niet geïsoleerd waren. Slechte ervaringen dus. Vorige week was mijn buurman toevallig in de kruipruimte en constateerde dat de vloerisolatie deels op de grond lag. Ik ben ook bij mij gaan kijken met dezelfde constatering. Ik heb inmiddels 3x met Nederland Isoleeert gebeld maar er is nog steeds geen actie ondernomen. Het laatst vernomen excuus “de afdeling planning heeft vakantie in augustus”.
Mijn advies: doe geen zaken met Nederland Isoleert; ze beloven van alles, leveren prutswerk en zijn bij klachten “niet thuis”

Prijs/kwaliteit verhouding, Persoonlijk advies, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Niets

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5