Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

BoB

Zet iemand met enige intelligentie en klantvriendelijkheid aan de telefoon!
En stuur gewoon een afspraakbevestiging als iemand daarom vraagt.
En als je dan geen bevestiging stuurt en je komt niet opdagen op de afgesproken tijd, doe dan niet net alsof de klant gek is. De afspraak was nota bene gemaakt door de deskundige in mijn aanwezigheid.
En ga dan al helemaal niet lullig doen tegen de klant alsof het zijn fout is. Ik ken echt geen bedrijf waar ik ooit zo slecht ben behandeld als klant. Echt te gek voor woorden.
En als extra tip: zorg dat je monteurs in elk geval een beetje Nederlands spreken. Het is wel heel droevig als ze niet eens begrijpen als je ze een kop koffie aanbiedt.
Nu heb ik twee dagen voor Jan met de korte lul thuis zitten wachten op wat installateurs met wie niet te communiceren viel...

Verschrikkelijk slechte service

Aanbod, Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

De deskundige was ook echt deskundig. Legde goed uit wat goed was, en ook wat niet nodig was. Professioneel

Score voor Nederland Isoleert: 1/5