Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Michiel van dijk

Zorgen dat er beter contact is met de gene die isoleert en de klant wij zijn een dag voor niks thuis geweest en geen compensatie ervoor gehad

De informatie gesprek was prettig werd goed mee gedacht, alleen de uitvoering wat minder afspraak gemaakt voor 1 september werd ik gebeld of het maandag 30 augustus zal kunnen wij regelen dat er 1 thuis is komt er niemand op komen dagen zelf gebeld kregen we te horen kruipruimte te krap maar niemand aan de deur geweest

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze snel waren met het isoleren van de vloer nu nog afwachten van het dak isolatie

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer van Dijk,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat er het een en ander is misgegaan omtrent het plaatsen van de isolatie, onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij zullen dit intern bespreekbaar maken zodat dit soort situaties in de toekomst kunnen worden voorkomen.
Wij willen graag met u meedenken voor een passende compensatie en komen graag in contact met u om dit verder te bespreken. U kunt ons mailen op contact@nederlandisoleert.nl, dan zullen we verder met u meekijken.
Customer Care

Score voor Nederland Isoleert: 3/5