Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Fatsoenlijke klantcommunicatie met mensen die snappen waar ze het over hebben. Niet zomaar afspraken midden op de afspraakdag annuleren op een tijdstip dat al na de doorgegeven tijd ligt. Bij een slechte ervaring iets meer je best doen om het wel goed te regelen en naar wens te maken.

Slechte communicatie, afspraak meerdere keren verplaatst, geen rekening houden met tijdstip, geen tijdstip doorgeven, duur van werkzaamheden is vele malen korter dan doorgegeven, dus matcht totaal niet met de verwachtingen.

Wat viel u in positieve zin op?

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het proces omtrent de isolaties, onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. We zullen dit zeker meenemen om intern bespreekbaar te maken zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen.
Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met mijn collega hierover, en ga er hierbij vanuit dat er een passende oplossing is gekomen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.
Customer Care

Score voor Nederland Isoleert: 2/5