Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Nathan Wekema

Het is niet netjes om zonder overleg mijn slaapkamer te betreden. Ik heb er begrip voor dat het voor de monteurs wel zo prettig is om materiaal via de slaapkamer op de benodigde plek te krijgen, maar zelf besluiten de slaapkamer te betreden is een absolute no-go! Als hier overleg was geweest had ik er waarschijnlijk geen probleem mee gehad. Daarbij zat er boven de vlizotrap naar de zolder een luik om te voorkomen dat je in het trapgat valt als je op zolder bent. Als je die (al dan niet per ongeluk) kapot maakt is het wel zo netjes dat even te melden. Ik ga hiervan ook nog melding maken bij Rouwenhorst. Mocht ik in de toekomst nog iets willen laten isoleren dan zal ik Rouwenhorst afwijzen als partij.

Isolatie van Nederland Isoleert is wat ons betreft zeker aan te bevelen, maar van de partner die ons dak heeft geïsoleerd (Rouwenhorst Isolatie BV) is wat communicatie betreft ver beneden peil.

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Van de partner die het dak heeft geïsoleerd hebben we vrijwel niks gehoord of gezien, maar het is gedaan en voelt direct aangenamer aan.

Score voor Nederland Isoleert: 3.5/5