Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Cindy Velthuijzen

Een heleboel op basis van bovenstaand verhaal

Eerste kennismaking was goed: een keurige vertegenwoordiger die alles goed uit heeft gelegd.

Voor akkoord offerte heb ik contact gehad over de plaatsing van bodemfolie. Dat was allemaal geen probleem omdat het een all in prijs betreft.

Na akkoord offerte was de afspraak nog dezelfde week ingepland.

De dag van plaatsing was minder positief. Er kwamen twee niet Nederlands sprekende heren. Gelukkig spreek ik zelf goed engels. Volgens de meneer zat bodemfolie niet inbegrepen. Hij bellen met zijn baas en ik met jullie. Ik moet nog steeds teruggebeld worden met een antwoord :(

Tijdens de plaatsing hebben de heren iets geraakt waardoor de stroom uitviel. Hoop gezucht van de meneer, hij kon er ook niets aan doen. Wij contact met jullie opgenomen en we moesten maar een elektricien bellen en de rekening sturen. Wij zaten dus in de kou zonder stroom op vrijdag eind van de dag. Belachelijk dat hier zo mee om gegaan wordt. Vind maar even iemand die in het weekend gaat komen.

De rekening en alle overige onkosten komen dus zeker jullie kant op.

De factuur heb ik inmiddels van jullie ontvangen met daarin 3m2 teveel, een bericht met de vraag of het is opgelost niet.

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Het traject begon goed maar na akkoord offerte werd het slecht

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5