Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Bereid iedere klus bewust voor al kost het maar 10 minuten. Er lijkt nu teveel op automatische piloot te gaan. Zie afwijkingen tussen uitleg werkwijze expert en medewerkers ter plekke.

Aanbevelen vanwege snelheid in handelen. Het intakegesprek kwam snel tot stand. 2 werkdagen later is de klus geklaard. Kanttekeningen daarbij: De verkoopargumenten van de expert kwamen m.i. niet altijd overeen met de handelingen van de medewerkers ter plekke.
Zo gaf de expert hoog op over de maat van de boor die gebruikt zou gaan worden om te voorkomen dat de stenen beschadigt zouden raken. Ter plekke werden de stenen door een te grote boor beschadigt. Toe ik er wat van zei haalde de medewerker zijn schouders erover op. "Zo doen we het altijd", was zijn reactie. Ik heb er toen geen verder punt van willen maken, maar langs de hele zijde van de muren lag een rode laag gruis van de bakstenen die beschadigt zijn. Die overigens ook niet schoon achter gelaten werden.
Daarnaast gaf de expert aan dat er mbv camera's bij ieder gevulde gat gecheckt zou worden of het materiaal goed de ruimten had gevuld. Ook daarbij werden de schouders opgehaald toen ik hen daarover vroeg. Hun antwoord: er zit een automatische stop op het apparaat die checkt of er genoeg in zit dmv weerstandmeting.
Ook hier heb ik geen verdere discussie meer gevoerd.
Echt blij werd ik er echter ook niet van.
De gaten werden van tevoren allemaal snel geboord. Bij het vullen van het ene gat kwam er isolatiemateriaal uit de andere gaten vliegen. Dat werd niet opgeruimd. Omdat wij de muren niet vrij van kliko's e.d.hadden voorbereid hebben zij dit zelf even aan de kant gezet. Dat was prettig, echter bij vertrek laten ze dat zo staan. Fijn was het geweest als zij de moeite hadden genomen om dit weer even op zijn plek terug te zetten. Dan hadden ze de plek natuurlijk wel ook even 'schoon' moeten maken natuurlijk. Kortom, het goede gevoel wat wij overhielden aan het intakegesprek met de expert, verdween gedeeltelijk op de werkdag zelf.

Persoonlijk advies, Snelheid en levering, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en vriendelijkheid

Score voor Nederland Isoleert: 3/5